BLOG - ROY BILLING – moderní marketing & event marketing

CZ  |  EN
Přejít na obsah

PRACUJEME. TVOŘÍME. JAK?

ROY BILLING – moderní marketing & event marketing
Published by RB v AKTUALITY · 31 Květen 2020
Tags: marketingeventmarketingcoronamarketingeventevents
Online smršť pokračuje a kdekdo myslí, že budeme v síti spaseni. Nemyslíme si to, přestože je svět i byznys a technologie na síti v mnohém úžasný. S klienty vymýšlíme, jak prodávat v obchodech i na síti, kdo a za kolik je ochoten a schopen koupit webinář nebo jiný placený obsah. A zboží a služby, samozřejmě. To bylo vždycky, nyní to vše získalo dynamiku a nutnost. Přežití. Nebo ne? Budou všichni klienti nakupovat e-kampaně z home office? Zůstaneme už v autokinech? To kdyby někdo věděl. Možná to nevědí ani akcionáři virových kampaní.
 

Tak tedy tvoříme nové rozměry marketingu, kampaní a prodejní podpory, připravujeme „normální“ firemní a kulturní i sportovní akce na září a podzim/zimu i rok 2021 a rozměřujeme hlediště a místa konání s dvoumetrovým rastrem. Přepočítáváme kapacity sálů a vyčíslujeme náklady na dávkovače dezinfekce, teploměry a další anti-cokoli vychytávky, nyní již samozřejmý inventář. Eventová sezóna (rozuměj ale celý obor) je nejistá: budeme se bát každého zakašlání v sále? Nebo teploty v krizovém štábu? Dáme zarážky mezi židle? Jak budeme servírovat catering? Uvidíme. Jdeme dále.



Návrat na obsah