BLOG - ROY BILLING – moderní marketing & event marketing

CZ  |  EN
Přejít na obsah

NOVÉ OTAZNÍKY PRO PLÁNOVÁNÍ EVENTŮ

ROY BILLING – moderní marketing & event marketing
Published by RB v Blog · 26 Duben 2021
Tags: riskmanagementeventplánováníakcí
Všichni víme, že mnohé je jinak. Budeme věřit, že nikoli navždycky, ale na dohled řady měsíců jsme nuceni produkce plánovat s jinými úhloměry, než jsme byli zvyklí.
 
 
Mokrá varianta už nestačí
 
Znáte to: plánujete venkovní akci a do produkce i rozpočtu zpracujete „mokrou variantu”, rozumíme samozřejmě odpověď na známou otázku „A co když bude pršet?”. V průběhu pandemie a souvisejících opatření se soubor znepokojujících produkčních otázek rozšiřuje. Navrhujeme tedy alespoň několik dalších inspirativních otázek pro plánování firemních i jiných eventů, mimo standardní produkční postupy, samozřejmě:

 

 
Jaká jsou rizika? Risk management je zásadní.
 

Co když nám tu akci nepovolí?
 

Co když nám tu akci zakážou? Zde můžeme doplnit časové sloty:
 
  • V den akce
  • Den předem
  • Pár dní předem
  • …a dále v časové ose
       

Co udělat, aby se lidé nebáli přijít? Rozumíme hosty, diváky, fanoušky, účinkující, personál…

 
Kdo se může akce zúčastnit? Bez omezení čili normálně (nezapomínejme, co donedávna bylo normální), po prodělaném covidu, testovaní (jak a kdy), očkovaní (jak a kdy).

 
Jak to budeme u vstupů kontrolovat?
 

Budeme muset či moci na místě před vstupem testovat? Jak, čím, koho a za kolik? Kdo zaplatí?
 

Jakou můžeme mít kapacitu a prostorová omezení? Vyplatí se to ještě pořádat?
 

Jak vracet či nevracet vstupné při nuceném zrušení či přeložení akce?
 

Jak nastavit cashflow produkce?
 

Jaké milníky a parametry nastavit s klienty a partnery pro akce, jejich prezentaci, marketingová plnění, platby, dosažení cíleného efektu spolupráce?
 

Co se dá pojistit?
 

Co má smysl hodit do onlajnu? Koupí si to někdo?
 
 
 
Určitě přidáte spoustu dalších hledisek a otázek, se kterými jsme nuceni pracovat.

Co jsme ještě schopni a ochotni udělat, abychom tento obor udrželi při životě?
 

 
Přejeme nám všem hodně kreativity, hodně dobrých klientů a partnerů pro akce a spokojené účastníky.



PORADÍME VÁM S PŘÍPRAVOU I VAŠÍ FIREMNÍ AKCE.







Návrat na obsah