JE PAPÍROVÝ DIRECT MAILING EFEKTIVNÍ? ANO.

CZ  |  EN
Přejít na obsah

JE PAPÍROVÝ DIRECT MAILING EFEKTIVNÍ? ANO.

ROY BILLING – moderní marketing & event marketing
Published by Václav Dančo v NAŠE PRÁCE · 27 Říjen 2022
Tags: directmailingUTAefektivita
Leták nebo něco jiného papírového do schránky? Jsou to dobře vynaložené peníze?

Jsme přesvědčeni, že ano. Už zase ano, již před několika lety jsme se vrátili ve službách pro naše klienty k rozesílce „papírové” reklamní pošty. A již několik let je odezva a reakce cílových skupin natolik dobrá, že se to vyplácí.

Máte zájem o direct mailing? Vytvoříme Vám obsah a formu, které zaujmou a zajistíme pro Vás kompletní grafickou, tiskovou i rozesílací produkci. Napište nám, vytvoříme pro Vás nezávaznou nabídku našich možností pro direct mailing klasickou poštou:



Návrat na obsah